Moje izkušnje z ponavljajočimi glivičnimi vnetji nožnice

Moje izkušnje z ponavljajočimi glivičnimi vnetji nožnice

Si tudi ti ena izmed obupanih, ki enostavno ne vidi več izhoda iz teh neprijetnih ponavljajočih se glivičnih vnetij nožnice, ki lahko močno omajajo tudi spolno življenje.

Moje izkušnje so obetavne, zato jih želim deliti s tabo.

Vrsto let sem se borila z glivičnimi vnetji.
Vsakokratni obisk pri ginekologinji se je vedno končal z receptom za Canesten, kot kratkotrajno olajšanje. Ne pozabi! Če ga jemlješ, ga mora nujno tudi partner, sicer si glivice le podajata.

Po internetu sem iskala informacije, ki pa so kljub ogromno vsebine, skope kar se tiče nasvetov, kako jih odpraviti za vedno.

Raziskave glivic sem se lotila na več nivojih, saj sem vedno rada prebirala tovrstne vsebine.
Kmalu so se mi zadeve začele poklapati in osvetlila se mi je glavna nit.

SLADKOR!
Veliko sem že pisala o sladkorju pred leti. Še več pa bom pisala odslej, saj je glavni kriveč tisočerih bolezni sodobnega časa. Vsi to potiho vemo, nikoli pa resnici res ne pogledamo v oči.

Veliko portalov piše, kako je potrebno izločiti sladkor, nihče pa ne prikaže svetle plati tudi za vse nas, ki še vedno rade pojemo košček čokolade in se temu do konca življenja res ne bi odpovedale kajne.

Ker sem rada študirala različne knjige, sem naletela na Eriko Brajnik, ki je uživanje sladkorja osvetlila povsem iz drugačne plati. 
Namreč. Svetovno priznana naturopatinja navaja, da v dopoldanskih urah deluje simpatični sistem, po 15h uri pa parasimpatični sistem. Torej dopoldan je presnova hitra in telo skoraj vso zaužito hrano tudi presnovi in pokuri. Popoldan pa je povsem druga zgodba. Večino hrane, ki jo zaužijemo popoldan telo težje presnovi in se dobesedno valja v prebavilih in je krasna hrana za glivice.

Kaj je pozitivnega pri tem. Če si tako želimo tisto tablico čokolade, jo pojejmo zjutraj, ko nam ne bo toliko škodila kot popoldan :-)

IMUNSKI SISTEM!
Sama sem zelo dober primer, kako si elegantno sesuti imunski sistem, saj sem ob drugem otroku delala pozno v noč. Svojo budnost pa sem ohranjala s kavo in seveda s čim sladkim. Do kje me je to pripeljalo oz. kako velika bolezen je sledila, pa v naslednjem zapisu.

Torej za dober imunski sistem ni le ključno, da se "filamo" z vitaminskimi tableti. Potrebno dobro naspati ter izločiti sladkor iz popoldanskega jedilnika. Največkrat je imunski sistem porušen ravno zaradi sladkorja.
V nekem zapisu sem prebrala, da en sam kos torte izniči ves trud vnašanja zdrave prehrane čez cel teden. Pa vemo da ni sladkor le v torti. Kaj pa sadni jogurti, omake, paštete, salame,....

KAJ JE SLADKOR?
Sladkor je po mojem mnenju strup,  ki nas je zasvojil in nima popolnoma nobene dodane vrednosti za naš organizem. Je nepotrebna snov, ki jo moramo izločiti iz prehrane, če želimo dolgo in kakovostno življenje.
Je krivec mnogih sodobnih bolezni kot so sladkorna bolezen, zamaščenost jeter, depresija, debelost, RAK, in še bi jih lahko naštevala, vendar več o tem v posebnem zapisu.

Sladkor ni le beli rafinirani sladkor. 
Tudi sodobni beli kruh je sladkor. Je oropan vsega dobrega. In ste kdaj opazili, kako sladek je?
Se spomnite, ko so naše babice mlele moko sproti. Tak kruh je imel veliko hranil ( mineralov ), ki so izničili slabosti, ko se je ob presnovi kruha dvignil sladkor.

Da se vrnem k bistvu.
Zadeva je zelo enostavna.
Uživanje sladkorja je hitro dostopna in zelo okusna hrana glivicam, ki se zelo rade razmnožujejo v vaših prebavilih in celo prehajajo v vašo nožnico, kjer jim je super udobno in lepo. Oslabljen imunski sistem zaradi nespanja, stresa in preveč ogljikovih hidratov ne more ohranjati zdrave črevesne mikroflore, kar gljivicam omogoča le večjo razrast.

Toplo priporočam izločitev VSEH ogljikovih hidratov. Za začetek vsaj v popoldanskih urah. 

Vem da je težko, ampak naj te potolažim. Ko zmagaš in sladkor izločiš za vsaj 10 dni, boš videla, da ga ne boš nikoli več pogrešala :-)

Nikakor pa se ne zadovolji z mamljivimi nadomestki kot so kokosov sladkor, javorjev sirup, da ne govorim fruktozni sladkor, saj so tudi vsi našteti le SLADKOR  in slaba tolažba.

HITRA REŠITEV
Glivice živijo v kislem okolju. Bazično okolje je za njih smrtno okolje.
Če te nožnica srbi in imaš poseljeno z gljivicami, ti svetujem, da si v lekarni kupiš pripomoček za spiranje nožnice. Teden dni zaporedoma jo zjutraj in zvečer speri z raztopino sode bikarbone ( 10% raztopina ) v prekuhani vodi seveda. Tako boš ustvarila bazično okolje, kjer gljivice ne morejo preživeti. 
Dodana vrednost pa bo vsak vaginalni probiotik, ki bo v nožnici ustvaril dobre kolonije in bo onemogočil ponoven razrast glivic.

Če bi katera želela kakšen nasvet sem z veseljem na voljo.
Spodaj v komentarju.

Veliko zdravja 
Tejči




Komentarji

Priljubljene objave